Cumu passà Bon Natale in sfarenti paesi?

 

Bon Natale o amicu,

Hè digià a mità di dicembre. Natale hè luntanu?
Nanzu à Natale vene, vi auguremu una fretta è vi auguremu un bon travagliu è una famiglia felice in l'annu novu

Grazie per a vostra attenzione à noi è speremu chì averemu ulteriori scambii in 2021.

Parlemu di più di l'abitudine di Natale in diversi paesi. 

Benvenuti per lascià un missaghju è chjachjarà nantu à e diverse usanze.

1. U Britannicua ghjente face a più attenzione à manghjà à Natale. L'alimentu include porcu arrustitu, tacchinu, pudding di Natale, torta di carne macinata di Natale, ecc. Ogni membru di a famiglia hà rigali è i servitori anu una parte. Tutti i rigali sò mandati a matina di Natale. Certi cantadori di Natale marchjanu longu à a porta per cantà e bone nutizie di casa in casa. Seranu invitati in casa da l'ospite per intrattene li cù rinfreschi o dà picculi rigali.

2. Perchè u Stati Uniti hè un paese cumpostu di parechji gruppi etnici, e circustanze in cui l'Americani celebranu u Natale sò ancu e più cumplicate. L'immigranti di vari paesi seguitanu sempre l'usi di i so paesi d'origine. Tuttavia, durante u periodu di Natale, e ghirlande è altre decorazioni uniche fora di e porte di l'Americani sò listesse.

3. L'adultu mediu in Francia guasi và in chjesa per assiste à a messa di mezanotte a vigilia di Natale. Dopu questu, a famiglia si n'andò in a casa di u fratellu o a surella maritata più vechja per riunite per cena. Questa manifestazione era nantu à discussione di prublemi impurtanti in casa, ma se ci eranu membri di a famiglia chì ùn eranu micca in armunia, u disaccordu era allevatu dopu. Ognunu deve esse ricunciliatu cum'è prima, dunque Natale hè un ghjornu benevulente in Francia.

4. Zitelli in Spagna metterà scarpi fora di a porta o di a finestra per riceve rigali di Natale. In parechje cità ci sò rigali per i più belli zitelli. E vacche anu ancu trattatu bè quellu ghjornu. Si dice chì quandu Ghjesù hè natu, una vacca hà rispiratu in ellu per riscaldallu.

5. Tutti Talianu a famiglia hà una scena mudellu di a storia di nascita. A vigilia di Natale, a famiglia si hè riunita per un grande pastu è hà assistitu à a messa di Natale à mezzanotte. Dopu, sò andatu à visità parenti è amichi. Solu i zitelli è l'anziani anu ricevutu rigali. In Natale, i Taliani anu un custume assai bonu. I zitelli scrivenu saggi o puesie per sprime a so gratitudine per i so genitori per a so educazione in l'annu passatu. E so opere eranu piatte in tovaglioli, sottu à piatti o tovaglie prima di manghjà a cena di Natale, è i so parenti facianu finta di ùn vedeli. Dopu avè finitu u grande pastu, l'anu ripresu è lettu à tutti.

6. U Svedesi sò assai accuglienti. In Natale, hè più evidente. Una famiglia hè bella. Ch'elli sianu ricchi o poveri, l'amichi sò benvenuti, è ancu i stranieri ponu andà. Tutti i tipi di alimenti sò posti nantu à u tavulinu per chiunque possa manghjà. .

7. Danimarcu prima introduttu Natale

francobolli è francobolli anti-tuberculosi, chì sò stati emessi per raccoglie fondi per fondi anti-tuberculosi. Ùn ci hè micca un tale stampu nantu à u mail di Natale mandatu da i Danesi. Quelli chì ricevenu email seranu più piacevuli quand'elli vedenu più stampelli di Natale!

 

/natural-ledgestone/

 


Tempu di posta: Dic-18-2020